Hinner inte

Hallo!!

Jag kan tyvärr inte lägga upp några stora inlägg idag än just bara detta för jag har en ganska proppfull dag med aktiviteter idag så ni vet det. Det blir ett inlägg imorgon med den här dagens bilder och morgondagens bilder såklart!
Jag har bara en timme på mig att äta och plugga sen ska jag iväg till innebandyn sen en timmas paus sen kolckan åtta ska jag till dansen. Så förmodligen kommer jag inte att kunna blogga diag ville bara berätta det till er läsare.
Jag hinner helt enkelt inte. Som sagt plugget först sen bloggen i efterhand när jag har tid och lust med det.
Men vi höra antagligen imorgon men om jag har tid idag blir det ett till inlägg.
Hejdå!


ds


Kommentarer
carro

vilken fin blogg du har! söt e du också! kram!

2009-01-21 @ 19:27:21
mia

du måste ha lust o blogga! din blogg är intressant!

2009-01-21 @ 19:28:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0