Hej alla!

Hej!!
Vad gjorde ni igår kväll? Festade ni? - Själv så var jag här hemma och åt vienerschnitzel med pappa eftersom att mamma och Carlis var i Halmstad och spelade en ishockeymatch. Igår fick vi hem datorn till Axels rum och jag installerade den såklart! Jag trodde att allt skulle vara raderat på datorn så jag trodde att jag skulle vara tvungen att ladda ner alla låtar och allt sånt igen men nej. Allt var kvar! Jag blev så otroligt glad. Det har hänt tidigare att vi har fått lämna in datorn några flertal gånger och då har jag fått vara tvungen att ladda ner allt på nytt vilket har gjort mig riktigt ledsen men för en gångs skull så var allt kvar.
Idag har jag bara tagit det lungt. Sov för en gångs skull till elva på morgonen och det var skönt eftersom att jag är jetlägat ( vilket jag är fortfarande... ).
Jo, det är en sak jag undrar om: Vad vill ni läsare att jag ska skriva om här på min blogg? Lämna en kommentar så tar jag jätte gärna emot era kommentarer.

Igår träffade jag Inez och Elsie igen och det är lika skoj att träffa dem varje gång. De är så otroligt gosiga och roliga. Vi bakade chokladbollar ( eller Michael Jackson bollar ) med fiber havre gryn och det var gott. Vi hade varken kokosflingor eller pärlsocker så det blev florsocker på istället...
Nu ska jag gå och läsa lite och göra lite annat, äventuellt åka till Nova Lund och lämna tillbaka mina skor och kanske få några likadana fast nya. Kedjan hande gått sönder efter två månader, riktigt dåligt!
Jag har blivit helt galen i en låt av kändisen Jesse McCartney som heter It's over och den är sjukt bra. Dessutom är han söt. Och Felix i klassen liknar honom tycker jag...

Puss till alla era gulliga läsare!


Kommentarer
Emma

Oo, gör han det, coolt för Felix. moha.



Men det är väl du som avgör vad som ska stå i din blogg, du bloggar väl ändå inte för vår skull?

2009-01-10 @ 15:52:24
URL: http://hopelosthead.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0