Fler läsare

Hej allihopa!!
Jag har märkt här nu på min statistisk att det inte är säkrskilt många läsare och det gör mig lite ledsen. Det högsta jag har haft är 35 läsare och jag vill att de ska stanna där, men det gör det tydligen inte jaja.. Ni som läser den kan väl i alla fall kolla in min blogg varje dag för jag lägger upp olika inlägg varje dag. Jag skulle jätte gärna vilja ha flera läsare.

Hur har ni haft det annars då?
Jag har haft det lite stressigt. Ska läsa ut en bok tills på fredag och göra massa uppgifter så jag får se om jag hinner med det. Nu sitter jag i alla fall här och dricker en smoothie och kollar saker på datorn i stället för att plugga. Inte bra Amanda! Men jag tänkte i alla fall lägga upp lite bilder för det har jag varit dålig på.  DEt kommer nsart fler foton från Kauai!

nlk
En bild på mig...
j
Gottis- bordet på julgransplundringen.
j
Såhär såg jag ut idag.
v
Dagens Outfit.
cf
En bild på Öresundsbron. Eller den bron som går över till Danmark
old
Solnedgång från tåget.
k.lö
En ros vid kulturen.

Nu måste jag lägga ner för att plugga franska och svenska. Ska börja på innebandy så ska kolla på en träning idag...
Puss!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0