Får aldrig prata klart

Jag har nu ätit färdigt min mat med familjen. Det var väl gott... Jag frågade mamma hur mycket de kostar att ringa till
Los Angeles härifrån från Sverige via telefon och konversationen led:
Mamma: Det kostar väl en förmögenhet. Varför undrar du?
Jag: Nej, jag tänkte bara ringa en kändis.
Mamma: Du, det är nog ingen bra idé. Du kommer bara att bli kopplad till en sån här vänt kö och han kommer aldrig att svara och så vidare.
Jag blev arg och sa de att varför får jag ladrig prata klart? Mamma bara men du avsluatde din mening! Osv. men grejen det kanske låter som att jag har pratat klart men oftast har jag inte det och jag blir så arg när någon avbryter mig.
Ska nu springa iväg och hyra Oliver Twist. Lägger ut lite fler bilder när jag kommer tillbax!


Kommentarer
Anonym

ha-ha :P:P

2009-01-25 @ 21:12:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0