EYETOY3

Hej allihopa!!
Idag var det julgransplundring i korridoren i lägenheten. Alla familjer samlades så åt vi av ett litet gottisbord med bland annat renkött, olika slags korvar och romssås med liten bit bröd. Gott!! DEt finns en tjej i lägenhetshuset som är jätte söt och gullig. Jag vet inte hur gammal hur hon är, 8 kanske? Men i alla fall vi spelade EyeToy3 och sen pluggade jag.
Det var inte skoj att plugga, det kan jag ju säga! Det brukar vara skoj men det var det inte, inte i dag i alla fall.
Jo, jag såg igår på Jesse McCartneys MySpace sida att man kan ringa och prata med han och självklart ska jag göra det!
Jag försöker att leta upp Vanessa Hudgens nummer också och de kommer upp flera så jag ska testa dem...

Det kommer som sagt upp bilder senare både från julgransplundringen och från Kauai. Jag är nämligen på fel dator just nu..
Ha de gött!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0