Ett till inlägg ändå & bilder från Kauai

Chillahoppsan!

Hur har ni det där ute? - Jag har det gött. Det blev ändå ett till inlägg ikväll för jag hade lust för det. Har precis kollat färdigt på en film med familjen som hette Tarzan- Den försvunna staden. Såg ni också den? Den var så sjukt bra. Jag blev lite rädd vissa gånger, skrattade och lite allt möjligt men det var bra. Nu ska jag snart sätta mig framför tv:n igen och fortsätta titta på King Kong. Den är ju inspelad på Kauai så de blir ju lite extra skoj att se den då.

I Köpenhamn idag var det riktigt roligt. Jag handlade inget då för jag hittade iget roligt men gick in i många affärer ändå. Det var ju trots allt jag som ville till Köpenhamn och jag fick som jag ville som tur var. Lillebrorsan har ju så himla mycket ishockey nu så allt hänger ju typ på honom men nu fick jag äntligen lite som jag ville.

Jo, jag hittade lite Kauai bilder som jag visar här nedanför.



Lyckades en dag fota solnedgången vig bergen vid Hanalei Beach. Är det inte vackert?

Syskon för alltid. Jag la upp den här bilden för jag älskar mina brorsor över allt annat på hela jorden.
Och jag gillar mina Rayben solglasögon.

Jag älskar Hanalei och det är den mest gulligaste och härligaste städer jag varit i.
Jag kommer aldrig att glömma bort Hanalei, den har och kommer alltid att ha en plats
i mitt hjärta som jag brukar säga.

Ser ni den lilla gula baren nere till vänster? Den med lilla pandan på?
En dag såg vi där en utav världens bästa surfare!! Laird Hamilton!

Älskade Hanalei. Ser det inte gulligt ut?

Såhär såg det ut vid Poip'u.

Japp, såhär såg den amerikanska frukosten ut. Om jag ärligt talat ska vara ärlig
så var den inte så speciellt god. Men man får ta det man har helt enkelt.

Nu lägger jag ihop för kvällen. Imorgon blir det fler inlägg med bilder. Ska förmodligen åka skridskor med familjen så får vi se hur det går. Åkte konståkning innan jag flyttade till Lund så jag har väl fortfarande kvar skridskokänslan.

Sovgott och dröm fina drömmar nu!


Kommentarer
anonym

vackert :P

2009-01-25 @ 20:40:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0