Drömmar

Hej! Hur mår ni? - Jag mår bra. Sitter nu i datasalen på skolan och inväntar nästa lektion. Bild med Anja. Vi har fyrtio minuters paus så det är en ganska lång paus om man inte har nått att göra. Jag börjar igen 08:40.

Jag sov riktigt oroligt inatt. Jag drömde om att jag hade någon typ fiende av nåt slag. En kvinna. Jag kommer inte ihåg om jag kände henne eller ej. Hon hade typ någon kniv inne i hennes tumme som hon kunde ta ut när hon behövde den. Hon ville döda alla. Jag lyckades att fly tills jag en gång kom överens med henne att hon inte skulle mörda personer. Vi var på väg att kramas som överenskommelse då jag kom på att hon skulle kunna stoppa in kniven i min rygg. Jag lyckades inte fly utan blev knivskuren i ryggen. Jag var så rädd. Jag trodde att det var på riktigt så när jag vaknade blev jag väldigt lättad. Jag kommer dock inte ihåg om jag överlevde eller ej. Jag kommer ändå ihåg att hon fick livstids fängelse vilket var skönt.

Idag kommer jag att ha en ganska lugn dag då jag kommer blogga mycket. Kanske fixa med headern lite får se...
Nu måste jag gå så jag inte blir sen till bilden men ha det gött så länge!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0