Dagen i bilder

Hallo!!
Hur mår ni? - Jag mår bra. Har precis pluggat klart så jag är lättad. Jag har ju lovat er att lägga upp bilder idag och nu kommer det också men det blir en liten resumé av alla bilder vad jag gjort under dem här dagarna.
I söndags åt jag en god semla som jag ville att mamma skulle fota, hon fotade mig också då jag åt. Inte den bästa bilden men ja... I måndags såg vi en affisch som har hängt i vår korridor vid skåpen rätt länge men där stod det ett namn som var Pål- Nils Pålsson eller nåt sånt. Det var lite roligt tyckte jag.
Sen idag kom Agnes med tandställning till skolan. Det var lite annorlunda att se Agnes med tandställning men gud vilka fina tänder hon kommer att få! Hon fotade mig också när vi stod och väntade på biologin...och sen jag under biologin. Sen har jag väl mest fotat mig själv. Min outfit för dagen och så. Jag ser väldigt allvarlig ut på vissa bilder men jag ser ut så. Jag kan också vara väldigt allvarlig ibland. En kort och kanske lite tråkig resumé men jaja....





bfd
v
refcv
Att äta semla var gott men grädden är inte den bästa delikatessen.v
När Agnes föröskte att fota mig i profil men inte lyckades för jag tittade på henne hela tiden.
fd
Här brast jag visst ut i skratt.
zx
Nu hände de något med Mohamed och kameran. Blev en rätt rolig kombination va?
xs
Här ser jag visst ganska seriös ut...
sa
Försöker göra nåt skoj men Henrik var i vägen.
b
Här ser jag lite mer seriös ut.
z dfc
Här visar Agnes glatt upp sin tandställning. Se bara så fint den sitter på henne!
ds
Här satt då killarna i klassen och hade skoj. Längst till höger sitter Felix, han som är lik Jesse McCartney.
cx
Japp, jag under biologilektionen då...
ds
Såhär såg jag ut idag då...
c
                                                       Dagens outfit.
                                     Klänning - Ohio (i Stockholm)
                                            Tunika - Gina Tricot
                                                     Jeans - JC
                                      Skor - Nilssons (från i höstas)
dc
När jag fotade mig i fönstret.
Klicka för stor bild
Jag älskar den här klänningen som Vanessa Hudgens har. Jag var sjukt nära
på att köpa en jätte lik på Kauai men jag fick inte...Hon bär alltid fina kläder och är alltid lika söt.

Lägger säkert upp fler inlägg senare idag om inte så blir det självklart imorgon.
Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0