Borta

Hej!!
Jag har en dålig nyhet men en bra nyhet.
Kauai bilderna är borta. Borta! Jag kan inte hitta dem nånstans och jag har föröskt att ladda ner dem igen men det funkar inte så tyvärr så kommer jag förmodligen inte att kunna visa Kauai bilderna förrens om ett par dar. Det var den dåliga nyheten. Den braiiga nyheten är att Agnes & Svenska läraren Danielle räddade mitt stressiga liv idag. Jag fick reda på att vi har tills på söndag att göra klart svenska arbetet så då behöver jag inte stressa lika mycket. Jag har legat och läst nästan hela dagen och jag blev så otroligt lättad när jag fick reda på att vi har tills på söndagen på oss.
Tack Agnes för att du ringde mig. Jag blev så lättad. Tack Danielle för att du flyttade arbetet tills på söndag.
Mamma och jag ska i alla fall hyra Oliver Twist och se på den ikväll. Jag har läst ut boken men vill ändå se filmen.
Jag håller på att krya på mig så jag kommer att kunna gå till plugget imorgon. Jippi!!
Nej, nu ska jag sluta babbla och sova i stället.
Puss!!



Både Jesse och Felix är jätte söta... Ville bara visa denna bild för jag har för mig att mitt inlägg igår på denna bild inte syntes. Nu får man se hur lika de är. Jag vet, jag kan varken sluta babbla eller tänka på det...



Kommentarer
Isabell

Hej!



Du har en jätte fin blogg:)



I min blogg skriver jag mycket om min konståkning, kompisar, skolan, pojkvän o.s.v. har ALLTID bilder i mina inlägg på mej eller mej och mina kompisar:) Finns inga bilder så har jag glömt kameran men det händer sällan=)

2009-01-14 @ 23:32:50
URL: http://konstakniiing.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0