50 sidor kvar!

Nu är den snart äntligen klar. Oliver Twist. Det är 50 sidor kvar och jag försöker verkligen läsa ut den. Den är jätte långtråkig och lite sådant. Sen ska jag också läsa ut Röa Nejlikan men den är i alla fall lite mer spännande. Jag har bestämt det att jag ska sätta upp mål för varje dag. Jag har sagt det att jag ska läsa ut Oliver twist idag och börja på Röda Nejlikan och då läsa till sidan 100. Sen imorgon och på torsdag ska jag läsa ytterligare 150 sidor var dag. Det blir jobbigt för jag har aldrig läst så mycket på en dag förut, ja, visst ni kanske tycker att det är lite konstigt men jag är ingen läsarpolare. Men jag har faktiskt ställt in mig själv i den här sitsen och nu får jag också trassla ut den. Jag ångrar varför jag började läsa så sent. Det är ju faktiskt skoj när man börjar, inte sant? Nej, nu ska jag lägga ihop och fortsätta läsa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0