Utklassning

Favoritcafé: Espresso House
Favorittidning: FRIDA
Favoritplagg i garderoben just nu: Vit kofta, jeans & top
Byter gärna garderob med: Vanessa Hudgens
Vanligaste färgen på mina kläder: Vitt,, svart & blått
Mitt rum kan beskrivas som: Personligt
Jag tränar: Innebandy, dans & golf
Jag ville bli när jag var liten: Delfinskötare
Nu vill jag bli: Modell/skådespelare/artist
Humör just nu: Lite allt möjligt
Hur många kuddar sover du med: 2
Morgon- eller nattmänniska: Kvällsmänniska (men älskar att sova länge!)
Sparare eller slösare: Slösare
Bästa film: The Holiday, High School Musical 3
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 3
Bio eller promenad: Promenad
Är du kittlig: Det kan du ge dig på!
Största svaghet:
Chips, morötter eller godis? Morötter
Stökigt eller välstädat? (ditt rum) : Välstädat
Kaffe, te eller inget? Te såklart!
Har du en besatthet?  Bloggen, skolan, vänner & familj


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0