Sweden Models

Hejsan Svejsan!

Nu sitter jag här i datorsalen i skolan för att invänta nästa lektion som är franska som börjar kl. 14:10, vad skoj det ska bli! Sen slutar jag och då måste jag sticka hem och plugga tills jag förmodligen inte har någon aning om vart jag ska ta vägen... nej, nu överdrev jag lite...

Ringde alldeles nyss Sweden Models för att se hur det gick på castingen den 6 februari. Jag gick inte vidare... men inte ska jag deppa för det! Nej då! Jag ger inte upp! Jag ska skicka in bilder till olika agenturer i Sverige och se hur det går. Men jag tycker att modellandet är så kul (inte för att jag har testat det men älskar att stå framför kameran!)! Jag ger aldrig upp! Jag menar, om jag har testat alla agenturer i Sverige och inte har gått vidare då antar jag att det är slut där men man kan ju ändå ''testa'' med skådespeleri eller sångare... Inte för att jag sjunger så bra men gått på teater i 5 år och älskar att spela teater! Man ska aldrig ge upp sina drömmar! Min största dröm är att gå på röda mattan i Los Angeles bli modell och bo i Los Angeles men man kan ju alltid drömma... men som stor vill jag nog bli barnläkare elelr kock, jag älskar att laga mat!
Nu måste jag sticka så jag inte blir sen till franskan och det ''slutar med giljotinen''.

Puss & blir med bloggning senare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0