San Fransisco del 4

Hejsan Svejsan!
Hur är det med er? - Mig är det gött. Var ute på stan förut men hittade inget så jag ska försöka att sticka till Nova Lund i helgen för att hitta nån snygg tröja av något slag och kanske ett par skor.

Jaha, då var det dags för del 4 nu då!



Det här palmträdet fanns strax brevid Coit Tower.

Här ser vi några mäktiga hus och Coit Tower.

Coit Tower.

Jag och familjen stack till något ställe som jag inte kommer ihåg vad det heter men
där stod vi och tittade på utsikten ut över Stilla Havet.

Här är Carl och jag. Här får man också se hur lång jag egentligen är. Fast nu är jag längre. 178,5 cm.
Jag är nöjd!

Här sitter jag då...

Flera tusen mil eller kilometer bort ut i Stilla Havet ligger Hawaii. När jag och familjen skulle
åka dit så skulle det ta 6h med flyg. Först då kom vi på hur långt bort Hawaii ligger.

Det här var den näst sista delen av resan. Imorgon eller senare idag kommer del 5. Då kommer det bara vara med en video och kanske en liten resumé. Efter det kommer det komma någon annan resa.

Nu ska jag titta lite på Tv och sedan blir det en tidig kväll för en gång skull. Har blivit jätte dålig på att lägga mig i tid så jag måste bättra mig för jag är verkligen tröttare nu på dagarna och det gör att jag knappast kan koncentrera mig, men sen blir det engelska- läsning.

Sista inlägget för ikväll var detta. Jag är ledsen över den dåliga uppdateringen men jag har inte lyckats komma in på bloggen idag av någon konstig anledning så det blir bloggning imorgon istället.
Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0