San Francisco resumé

När jag var ute och hade rest den här resan kom jag att tänka på det att jag hade det faktiskt otroligt trevligt och roligt i San Francisco trots att jag hellre ville vara på ridlägret. Jag fick upptäcka en hel nu del av världen som var helt fantastisk!
Under resan hade jag ätit otroligt god mat, firat ett väldigt bra nyår, fått se en annan del av naturen och massor med annat. Det bästa var nog när jag åkte till Alcatraz ön, åt all den goda maten och fick se den otroligt fina naturen och dessutom Stilla Hvet (tror jag). En ball sak såg jag också och det var ju som sagt sjölejonen som låg på Fisherman's Wharf där de låg och solade och lät så roligt! Den här resa är oförglömmig som många andra resor.
Jag insåg det sen att jag hade det trevligare och roligare än vad jag trodde att jag skulle ha på ridlägret.



Jag är ledsen för den otorligt dåliga kvalitén men hoppas att det räcker ändå!

Detta är då en utav mina resor jag har gjort. Jag kommer att lägga upp en annan resa också som jag reste när jag var i Texas, Dallas 2005.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0