Plugg

Tjabba tjena!
Hur mår ni? - Jag mår gött jag. Sitter här vid datorn och har precis gjort färdigt musiken. Skulle ändra på några lyrics på en låt. Ska snart sätta mig och plugga ännu mera.
Jag har varit inne på YouTube lite och lyssnat på lite låtar. Jag älskar en låt som jag hörde härom veckan som heter
''Hurtful'' av Erik Hassle och en annan som jag bara älskar den låten med Laura Pausini och James Blunt. Båda är så sjukt bra! Har ni hört dem? Jag har också lyssnat lite på Britney Spers bland annat. Om jag ärligt talat får erkänna så är hon sjukt bra! Jag gillar hennes låtar från hennes nya album Circus. Jag kanske låter konstig men hon är faktiskt bra.

Ska snart sätta  mig ner och plugga ännu mera... svenska prov nästa vecka...
Har också lärt mig att lägga  in YouTube videos så jag hade lust att göra det...


 

Erik Hassle - Hurtful

Laura Pausini & James Blunt - Primavera in Anticipo (It Is My Song)


Nej, nu ska jag plugga och äta.
Hör sedan såklart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0