Plugg plugg & annat

Hej!

Hur mår ni? - Jag mår helt OK. Kom just hem från skolan i rusande fart då Carl ringde från våran frisör Lotta, och som också är våran granne, som har sin salong just nedanför oss, och ringe och sa att han inte har några nycklar... Han sa att han hade glömt dem, glömskt! Han ska alltid ha med sig dem även om han vet att jag kommer hem innan honom. Jaja, så är min lillebror...

Jaha, skolan idag var också helt OK. Gjorde inte så mycket förutom det hemkunskapsprovet som gick otroligt dåligt, blir förmodligen inte godkänd (så säger jag varje gång jag har haft prov...), men hoppas att jag får minst VG hur det än gick men jag blir glad om jag överhuvudtaget får godkänt.




Läse just på MSN Starlounge att det ''ryktas'' om att mina favorit skådespelare förlovat sig och planerar ett bröllop nästa år, men jag tror själv inte det för de är allt på tok för unga att gifta sig men det är ju gulligt och roligt för dem om de har förlovat sig, men som sagt är det bara rykten och allt kan ju sprida ut sig när det gäller kändisrykten... Men jag är ju självklart glad om de nu gjort de, jag är ju ett fan av dem och nu ska jag inte prata om hur mycket jag gillar dem för då blir detta inlägg otroligt låångt... Zac har tydligen i alla fall bott hos (sovit över) hos sin flickvän sedan hos flyttade in i sin otroligt snygga villa i Studio City, Los Angeles, Californien. Vanessas mamma har tydligen sagt det att de ska ha ett ''(bröllops)löfte'' för att ''han ska få bo där'' och han var tydligen överens och trivdes med det ryktet...


Det är så sjukt snyggt Vanessas villa i Studio City!



zac efron vanessa hudgens 2009 oscars 35
Zac Efron och Vanessa Hudgens på Oscars galan första gången. Är inte klänningen helt underbar?
zac efron vanessa hudgens 2009 oscars 24
Hon är ju så sjukt snygg och söt!
zac efron vanessa hudgens 2009 oscars 05
Han är också snygg men har lite läskiga ögon.
zac efron vanessa hudgens 2009 oscars 32
Vanessa Hudgens och Zac Efron.

Tack till JustJaredJr och MSN Starlounge



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0