Onsdagskväll

Hej hej!

Hur har ni det? - Jag har det gött jag. Är väldigt trött för jag la mig ganska sent igår och gick upp väldigt tidigt eftersom att jag skulle jobba idag. Det blir liksom ingen bra kombination det med en sen kväll och en tidig morgon. Nu ska jag strax äta middag och jag har tyvärr inget att skriva om. Tänkte också säga det att det inte blir någon del 4 av London resan den här gången för jag har alla bilder på andra datorn och internet funkar inte där idag....sorry.

Jo, detta med kiosk tjänsten. Min lillebror spelar ishockey och det var nu så att det skulle vara allmänhetensåkning idag och det hade tydligen inte tillräckligt med personer som kunde stå i kiosken så de ringde in mig igår kväll som ''akut''. Då fick jag reda på att jag skulle få stå där heldags pass. Men det gjorde inget för jag fick lön!

Ska ändå försöka att ladda ner lite kändisnyheter.

Hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0