Lördag 090221 & bilder från veckorna som gått

Gomörrn alla!

Hur har ni det? - Jag har det OK. Fick en riktigt skön sömn inatt så för en gång skull känner jag mig riktigt utvilad. Sitter nu här och skriver detta och äter banan smoothie som frukost, mums!

Jaha, vad ska ni göra idag då? - Jag ska åka till Nova Lund och köpa lite plantväxter som jag kan ha i mitt rum. Sen blir det plugg.

Jo, jag sitter nu här vid datorn där jag har alla bilder så i detta inlägget så tänkte jag passa på att lägga upp bilder som jag har tagit från de senaste veckorna.


Såhär var outfiten en dag i skolan. Ett par jeans, linne, vit kofta och Kawasakiskor (som inte syns på bilden...)

Här är då jag....

Jag igen...Jag gillar ljuset bakom mig.

Såhär såg dte ut en morgon när det hade snöat under natten här i Lund.
Jag som olyckligtsvis har börjat hata snö blev inte så glad men lillebrorsan hoppade av glädje.
Och då menar jag hoppade!

Här har jag fått en väldigt tråkig min...kanske ganska vanligt för mig då...

Mitt sminkade öga som ''byter'' färg då och då...

Dem här istopparna såg jag på verandan.

Jag och familjen åt på Glorias i måndags och då beställde jag en efterrätt som såg ut så här!

Inte den bästa bilden här...


Såhär såg middagen ut häromdagen då det blev kyckling med pasta och tomatsås.

Kommer del 4 av London resan efter detta inlägg.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0