London resan del 3

Så, nu funkar internet igen så då tänkte jag att passa på att lägga upp del 4 av London resan.

Den delen som var innan här nu alltså del 2, då mamma och jag var på Notting Hill markanden fortsätter under denna del. Jag hade tydligen fotat så mycket under den resan så att den kommer nu igen fast med andra bilder...


På den här markanden fanns det saker från mat till skor. Detta bord såg jätte gott ut!
Massor med färsk frukt!

Och grönsaker!

Bakerierna var nog det häftigaste. Det såg så gott ut!
Men, det det fanns också fisk på denna markanden och det luktade inte så jätte gott.
Så om jag ärligt talat ska vara ärlig så luktade det för himlans dåligt under några meter.

Blommorna var också jätte fina.

Och fler blommor.

Del 4 kommer inom kort!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0