London resan del 2 & annat

Ska ni veta innan ni läser. Detta är då det sparade inlägget från igår som inte ville publiceras.


Nämen, hallå hallå!
Hur mår ni? - Jag mår helt fantastiskt (det är bra för att vara en måndagskväll...) Det har ni förmodligen märkt, men jag har inte bloggat så mycket idag och jag är ledsen för det, men nu har jag varit med en utav mina favorit kompisar. Jag litar på henne upp till 110% och hon är en helt underbar person! Ja, i alla fall. Vid halv tolv tiden idag så stack jag till henne och ganska snart efter det så stack hon och jag till ICA för att fixa nån lunch. Vi passade också då på att se filmen The Perfect Man med Hilary Duff, det är en underbart söt film.

Jaha, och nu är jag också på så bra humör att jag tänkte bjuda er på del 2 av London resan.




Varje gång jag såg dem här telefonhyttarna kunde jag bara inte sluta skratta.
Jag tycker dem ser så otroligt roliga ut!

Här ser vi då en väg med en jätte lång allé.

Gillar det här fotot. Det är ganska tråkigt men jag gillar det ändå.

Mamma och jag hade gått upp extra tidigt den dagen för att inte behöva få knölas
då den gatan skulle vara proppfull med människor.
Men när vi skulle gå hem så var den så proppfullt att det tog 10 m in att ta sig 5 m.

Markanden i Notting HIll.

Det kommer fler bilder imorgon från markanden i Notting Hill.

Puss!


Kommentarer
Lilla flickan i täby ;)

Va ballt!! ja ska oxå till London :D I mars.. vart bodde du, va gjorde du, hur länge va du där?? Många frågor här x) Kram// Frida<3

2009-02-18 @ 19:11:32
URL: http://fhn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0