Kauai resan del 4, sista delen

Hej Bloggen!

Tänkte lägga in några bilder från Kauai resan. Tyvärr är det dem sista bilderna...



När vi hade vandrat klart i bergen hittad ejag dessa undebara söta kycklingar.

De är så söta, inte sant?

Haykingen. Det var så otroligt ballt och vackert.

Ballt va?

Moln och dimma över bergen.

Det var lite läskigt att stå och fota eftersom att det var en jätte brant slätt nedanför.

Dem säger ju det att ''regnbågen börjar på Kauai''. Det stämmer nog. För när den var nära en
så var den inte vid horisonten utan den började precis på marken.

Såhär såg jag ut på nyårsmiddagen. Jag hade lyckats med att bli lite röd...
Ni får ursäkta att jag visar mina kläder....

Kommer strax ett inlägg till.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0