Kauai resan del 3 & nytt rekord!

Hejsan!
What's up? - Jag mår helt j*vla otroligt fantastisk super duper fint bra. Jag har fått ett nytt rekord med läsare på min blogg!
Gissa hur många? - 105 helt underbara, söta och trevliga läsare bara idag den 2 februari 2009. Det är rätt mycket för att jag inte har haft den här bloggen så länge. Så tack alla söta läsare.

Jag lägger nu upp del 3 av Kauai resan då det blir 10 bilder på köpet för att jag är så troligt glad just nu så här kommer dem.



Utsikt över Hanalei beach. Jag längtar så sjukt mycket tillbaka. Jag vill verkligen tillbaka.

Hanalei Beach. En utav de vackraste stränder jag varit på.

Dagen efter vi kom till Kauai fotade jag denna underbart vackra blomma utanför vårt hus.
 Den är tydligen Hawaiis national blomma och heter Hibiskus.

Den här skylten kommer jag alrdig att glömma bort.
''Welcome to Kauai. The Garden Island.''
Jag kommer heller aldrig att glömma bort det ögonblicket då jag stod där på flygplatsen. Jag kommer heller aldrig att glömma det att, ni vet dem där människorna som står utanför flygplanet för att visa vart flygplanet skulle åka,
de stod där ute i bara shorts! Fatta då så varmt det måste vara!

Såhär såg jag ut en kväll då jag och familjen plus Axels underbara flickvän Josefin
skulle ut på middag på en restaurang som hette BARACUDA.

Utsikt över slätten och Hanalei Beach. Visst är det vackert? Ser ni dem stora bergen där borta?
Jag och min familj gick där vid berget en dag. Det var så otroligt vackert.
Det här fotot tog jag utanför en slätt 100 m från huset som vi bodde i.

Japp, så här såg det ut vid Queen's Bath. Där hade 28 människor dött inom en väldigt kort period.
Queen's Bath ligger nedanför en slätt som låg 100 m utanför mitt hus som vi bodde i. Och ja, man kunde bada där.

Ett stort och vackert träd utanför slätten.

När vi flög till Kauai så  flög vi över ett ställe som hette Rock Mountain. Jag var bara
tvungen att fota det för de var så otroligt ballt.

Den här soluppgången fotade jag dagen efter jag kommit hem.

Nu måste jag gå och fortsätta plugga. Har fortfarande biologi, svenska och engelskan kvar. Har ju engelska prov imorgon.
Tack en än gång.
Puss! Blir kanske ett till inlägg senare.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0