Jeansen

Hej!
Hur har ni det? - Jag har det OK. Skulle träffa en kompis förut men han fick inte ritkigt för hans föräldrar så jag blev lite ledsen för jag ville verkligen träffa honom....

Jaha, vad har ni gjort idag då? - Jag har varit ute på stan med mamma och pappa och köpt två par sjukt snygga jeans från Gina Tricot. Billigt var det också! Jag har aldrig har så här tighta jean som jag har nu men jag trivs verkligen med det. Kan lägga upp lite bilder på dem sen.

Snart blir det middag med familjen då jag äntligen ska få äta min favorit rätt: anka med stekt potatis och rödvins sås. Så sjukt gott! Och vad franskt det smakar! Sen halv nio blir det bio också. Det var jätte länge sen jag var på bio... senaste gången var nog när High School Musical 3 hade premiär... och det var ganska länge sedan, men så är det!

Nu måste jag sticka, men jag ska försöka lägga upp lite fler  inlägg senare om jag lyckas.

Ha det!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0