Inget plugg

Hej Bloggen!

Det blir nog inget plugg idag. Känner för att slappa istället så jag pluggar imorgon isället. Jag är verkligen säker på att jag inte är den enda som skjuter upp plugget så här men jag känner verkligen inte för att plugga idag. Men ska nog ändå bara läsa igenom allt bara för att vara säker på vad det egentligen handlar om ni vet? Ska nog istället försöka att gå ut med grannens hundar och se om jag får mig på lite bättre humör.

Så, vad ska ni göra dem senaste dagarna på sportlovet nu då? - Jag ska till Köpenhamn med familjen på fredag och jag bara längtar! Jag älskar som sagt Köpenhamn! Jag antar att ni flesta åker skidor vilket jag också vill göra! Jag är så himla avundsjuk på alla er som gör det. Men, vi stannade som sagt hemma eftersom att vi var borta nu under julen. Men jag har fortfarande reskänslan i mig. Det kanske blir något på påsklovet, vi i familjen får se. Jag saknar skidåkningen så himla mycket! Jag har ju som sagt åkt skidor sen jag var liten och kallas för ''lill Anja'' i familjen. Första gången i mitt liv jag är hemma på sportlovet men jag tycker faktiskt att jag hanterar det väldigt bra.

Igår på Nova Lund hittade jag två helt underbart snygga fransväskor, och dem var så sjukt snygga! Det var lite sund att den ena var så himla dyr bara.

Ska försöka att ladda ner lite bilder sen!

Men änså länge, hejsan svejsan!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0