Ingen del 2

Hej !
Hur mår ni? - Jag är lite orolig över provet imorgon, brukar oftast alltid känna mig orolig kvällen innan jag har prov. Brukar ni också känna så? Och så känns det som om man inte kan nåt och bara sitter där och läser och allt går ut genom öronen igen. Men egentligen kan man allt när man sitter där och har provet i händerna. Det är bara för att man är rädd att man inte ska klara det osv. Men min lärare har sagt att jag ska klara det och jag litar på henne. Ska bara läsa igenom en gång till sen lägger jag mig i sängen och läser en bok so är sjukt bra. Den heter Tillbaka till verkligheten. Det är en typsik tjejbok men den är jätte bra och rolig. Jag skrattar minst tio gånger i varje kapitel. Alltså verkligen skrattar. Så för dem tjejerna som känner för att läsa en riktig tjejbok som är rolig, handlar om killar och sin första dejt, och sina egna problem när man har en bästis som bara är perfekt, så rekomenderar jag verkligen denna bok. Den finns säkert på Akademin Bokhandeln.

Jag är ledsen för att jag inte bloggat så mycket men jag har som sagt pluggat inför provet och jag kommer heller inte lägga upp ett inlägg från resan del 2. Imorgon har jag mer fritid så då ska jag blogga och ut på stan för att shoppa lite om jag har lust. Jag känner att jag är lite skyldig er med dem här delarna för att jag bara har skjutit upp det varje gång p.g.a orsaker bl.a att jag måste göra läxorna, så det blir förmodligen del 2 och del 3 imorgon, men nu nu blir det bedtime!
Godnatt & Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0