Idrottsdag & Erik

Hejsan!
 Hur mår ni? - Jag mår jätte bra. Har haft en idrottsdag idag då jag var i ishallen i morse och bowling nu på eftermiddagen. Sen nu har jag varit med Erik. Han har precis stuckigt hem. Han blev så chockad över hur stor lägenhet jag hade. Så när han nu skulle sticka hem gick han in i toaletten istället för att gå ut genom dörren (toalettdörren är precis vid ytterdörren...). Och jag fick ett sånt skrattutbrott. Det var så sjukt kul! Nej, jag ska inte reta honom för det. Men lite roligt var det för han är inte den förste. Vi tittade på ''Snuten i Hollywood 1''. Jag skrattade jätte mycket. Det är verkligen roligare om man tittar den filmen med nån annan. Nej, denna dag var jätte rolig. Jag hittar gärna på flera såna här dagar med han.

Så, vad har ni för er nu då? - Jag vill bara berätta det att jag inte la upp så många inlägg igår så jag beklagar men det kommer fler idag även fast jag har sjukt mycket plugg. Kommer komma bilder från jouren i skolan i förrgår och bilder från igår tror jag och del 4 av Kauai resan.

Nu ska jag hjälpa till med maten och sen plugga. Eller tvärtom jag vet inte, men plugg blir det i alla fall...
Syns sen!
Puss puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0