Hemma och Fuji

Hejsan Svejsan!

Hur är det med er? - Fantastiskt hoppas jag. Om inte så hoppas jag att detta inlägg kan göra er på lite bättre humör.
Jag mår gött jag. Skolan idag har varit skoj. Har egentligen ingeting att skriva om men jag ska allt hitta på nåt skoj! Jag mår i alla fall bra. Sitter nu här hemma och äter bakpotatis med skagenröra eftersom att jag inte kommer att få mat förräns efter kl åtta då Carl har kommit hem från träningen.

Igår var min mamma och köpte äpple och då köpte hon en sort som heter Fuji. De kommer från Kina vilket betyder att de inte är ett dugg ekologiska men har ni nån aning om hur goa dem är? Dem är så krispiga, saftiga och har typ allt ett äple ska ha. Testa att äta dem. Dem finns typ i vilken mataffär som helst.

Hur ska ni spendera kvällen då? Och framför allt morgondagen då det är alla hjärtans dag?
Jag ska spendera kvällen med god mat, tv, datorn och massor med chips och glass. Ska också se om jag kan ladda ner min favorit film. Ska också lägga upp sista delen av resan sen blir det en ny kategori där en annan resa gäller senare ikväll. Ska också ladda ner foton jag fotat de senaste dagarna då ni äntligen kan få se lite bilder eftersom att jag inte riktigt blivit bättre på det senast jag sa det. Morgondagen ska jag spendera med en riktigt snäll kompis.  
Ni har väl också sätt att jag har skaffat en bakrund och musik? - Jag har bestämt det att jag ska ändra både musik och bakrund varje vecka. Intressant va?

Nu blir det lite läsning för mig då det blir en utan mina favorit böcker just nu ''Tillbaka till verkligheten'' eftersom att jag nu har en härlig och lång veckas sportlov. Första gången i mitt liv då jag spenderar sportlovet hemma! Har alltid spenderat den med skidor, men eftersom att vi åkte bort nu under julen så har vi bestämt oss för att spendera detta sportlov hemma. Ska försöka att hitta på något om det huvudtaget är någon hemma.

Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0