Hallo!

Gomorgon bloggen!

Hur har ni det? - Jag har det gött. Vaknade inte för så länge sedan... har ätit frukost och jag är fortfarande tröött så det blir en tidig kväll idag.

Idag har jag en rätt tråkig dag. Det kommer att bli plugg den största delen för idag. Usch vad tråkigt! Men det är vad jag måste göra eftersom att jag inte pluggat tidigare i veckan...

Jag ska verkligen försöka att lägga upp del 4 av London resan idag men internet funkar inte på andra datorn, det är där jag har alla foton, vilket gör mig lite besviken. Internet brukar oftast bråka med mig...

Vi hörs igen snat!


Kommentarer
Felicia H

Har du sportlov?

2009-02-19 @ 18:15:49
URL: http://fillanhansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0