Godnatt

Jag ville bara säga godnatt till alla er läsare! Sov sött nu och dröm fina drömmar!


Jag har just tittat färdigt på ett program på TV4 Fakta där programmet hette Plastikoperation: Före coh Efter. Där handlade det om en kvinna som blev skjuten av sin pojkvän 5 december 2003 och förlorade 80% av hela hennes ansikte. Under programmet fick man se hela hennes återhämtning till ett ansikte igen. Det programet ''tog'' mitt hjärta i en timme. Jag ville verkligen gråta men kunde inte... Resultatet var helt otorligt! Var jag den enda som såg det programmet? - Jag har liksom inget att säga. Jag vill bara säga att hon har en jäkla tur att få ett sånt fint ansikte tillbaka.

Godnatt en än gång!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0