Fredag 20 Feb.

Hejsan Svejsan!

Hur har ni det? - Jag har det gött jag. Sitter här vid datorn och snackar med mamma som sitter brevid mig. Idag ska jag plugga mycket, sen alldeles strax ska jag ut på stan för att se om jag kan hitta några jeans på Gina Tricot. Sen ska jag vara med en kompis och sen blir det bio. Jag och familjen ska se Bedtime Stories med Adam Sandler.
Jag ska se om jag kan ladda ner London fotona på denna datorn och se om jag då kan lägga upp del 4 av resan men eftersom att internet inte funkar på andra datorn så får jag se hur det går.

Jag var också inne på YouTube förut och kollade på bloopers från Vänner och det klippet var sjukt roligt så jag tänkte lägga upp det här nedan.



Friends Bloopers season 8 & 9.

Ska försöka blogga lite mer idag.
Hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0