Bloggen & resor

Hejsan Svejsan!
Hur mår ni? - Jag mår gött som vanligt. Känner mig lite stressad för jag har inte börjat med svenskan ännu så jag ska ta och lägga resten av kvällen på svenskan och lite biologi, vi har ju sex sidor till läxa på torsdag! Hjälp!

Nu har jag precis bestämt några resor här med min brorsa Axel då jag ska komma upp till honom i Maj, och ett par grannar på landstället som jag ska komma upp till i slutet av April. Gud vad skoj det ska bli! Jag älskar att resa (det kankse ni redan visste...)

Har också fixat lite med min blogg. Ni kan gärna klicka på de tre rutorna som jag har längst ned i menyn till vänster. Där står det bl. a om ögonlaser (helt otorligt, gå in där, det är jätte intressant!), lite om telefoner (också rätt intressant...) och Double.

Nu blir det lite (rätt mycket) plugg, och läsning. Ska också sen förståss också lägga upp del 2 av resan.

Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0