The christmas day is coming to an end....

Hejsan!!

Hoppas eran dag har varit helt fantastisk,  min har varit helt perfekt! Bokstavligt talat!
Jag är mycket nöjd med mina julklappar från min fina familj. Fick bla en plattång, en bok, en smyckehand, ett panduroarmband(!!!), lite smink från Make-Up Store och en massa annat. Och vet ni mer? En massa berömmelse från min familj, vet ni varför? Jo, därför idag har jag haft godisförbjud i ett år! Exakt! Och självklart skulle det firas med en massa gottegodis, som choklad och massa annat gott. Och jag är så mätt nu på det att jag har ont i magen:P haha! Men det kommer ge sina ''slag'',,, hhhmmm, nämligen finnar. Men det fixar jag snabbt!

Och sen en hummer på alltihopa. Gaaaaaaaaaaaaaaaaaah, jag tror jag dööör!




Tomte-parad har vi alltid haft och är våran typiska tradition som vi håller i familjen.

Prinsesstårta har vi också haft som tradition eftersom att min mormor fyllde år på julafton. Mormor min dog
tyvärr 17 augusti 2008, men det är en tradition vi aldrig kommer att sluta med.

¨
Vad kan detta vara måntro? Jo, ett panduroarmband:)!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0