Texas - Wohoooo!

Tyckte att det var dags att ladda upp andra delen av Texas resan, eftersom att jag ändå inte har nåt att göra;) har lovat så många gånger.

Måndag 26/10

Det var riktigt skönt att få sova ut efter att stök hit och dit på alla flyplatsen, men nu hade vi en ny dag framför oss.
Efter den mycket annorlunda frukosten med bla muffins (muffins?!), så åkte vi till ett ställe vid namn Cavendar's. Som ni kanske hörde på namnet så var det en comboys (boots) äffär. Ja, när vi var i Texas förra gången så köpte jag riktiga comwboyboots, men som snabbt blev försmå pga att jag växte så det knakade. Jag tyckte det skulle vara fel av mig att åka från Dallas och inte köpt riktiga cowbyboots.
Efter ngåon timmer där åkte vi till Grape Wine Mall och shoppade loss. Ordentligt!
Jag hittade där min favorit affär Forever21 (bla den blåa klänningen jag visade er). Gina Tricot ''släng det i väggen'';). Haha!
Till lunch blev det Caesarsallad och efter det lite ytterligare lite mer shopping. Jag kan garantera att pappa och Carl var lite less på mig och mamma.
Sen stack vi också till någon mysko jägaraffär. Ja, mer får ni se vid bilderna....

Vi stack sedan hem till hotellet för att förbereda oss för middagen. Bob's Steakhouse blev det. En grymt god restaurang! Ååååhhh, guuud vilken god oxfilé alltså! Jag var typ i ''himmelen'' när jag åt den:P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0