Sitter hos....

.... Filip och trååkar! Ja, tråkar! Han pratar i telefon och pluggar matte. Eeehhmm, kanske borde göra lite biologi då också. Hihi:)

Hur är det annars då? Jo, det är faktiskt skitbra med mig! Jag har fixat juljobb, så jag får käna ihop en slant under jullovet, och sen vad annars då? Jo, jag fick fanken VG på matteprovet!! På det svåra till och med! Va?!! Jag brukar få typ 10 av 25 (hhmm, ja G i matte...:P), men idag fick jag 17 av 25. Wooohooooooo!

Haha nu sa Filip just. Vad vill du göra då? Haha, han är för rolig han. Han tänkte tydligen ''orka titta på Mia Rose, äh vad fan. Jag gör matte istället''. Haha! Jag få väl se om han vill mysa lite då:)


En bild älskling tog på mig:)

Hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0