Pirates of the Carribean

Hahahahahahahahaha!!! Familjen och jag sitter och kollar på Pirates of the Carribean, och fan jag kan inte sluta skratta! Johnny Depp är ju så grym! Haha! Hela hans kroppspråk, hela hans sätt att spela Jack Sparrow är så jäkla grymt!

Det blev inge bad för mig, men en ansiktsmask blir det iaf precis innan jag lägger mig snart. Ja, jag tänker faktiskt lägga mig tidigt en lördagskväll. Behöver mycket sömn nu för jag har sovit väldigt lite de senaste veckorna. Hhhmm, kanske en pojkvän man messar med på kvällen, och lite plugg som man måste läsa igenom? Hhh, borde bli bättre på att lägga mig tidigt. Men som tur är så är det ju faktiskt på fredag vi slutar nu, och gaaaah vad skönt det ska bli! Att äntligen få slippa allt plugg och bara umgås med familj och vänner. Umgås med de finaste vännerna som finns. Jag kan säga att det inte finns något bättre än det.
Denna vecka blir också ganska lugn, men har lite att göra. Julklappar, storstädning i rummet, fixa Chewies bur, och litt allt möjligt helt enkelt. Ska faktiskt gå till ishallen på onsdag och åka lite. Det är ju så kul!








Min lilla hamster, Chewie:)





Rött läppstift är riktigt snyggt...

.... men oftast har jag ljust läppglans. Puder som bas och sen genomskinligt/ljurosa läppglans=)


Kommentarer
Elin

Nej va söt hamster! ;D

2009-12-12 @ 23:17:52
URL: http://wenameit.blogg.se/
Märii

du passar superbra i rött!! :)

2009-12-13 @ 01:17:12
URL: http://honmarie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0