Lördags kväll utan älskling:(

Tjabboo!!

För en timme sen kom jag hem från grannen. Tjänade ihop en slant, och imorgon blir det lite till:) blir bra till måndag då jag faktiskt sticker till Nova med Nico för att shoppa klappar;)

Snart ska jag äta en middag med familjen och sen blir det förmodligen mys framför tv:n, men just nu sitter jag faktiskt och lyssnar på Sarah Dawn Finer. Bra är hon!
Älskling kunde tydligen inte ikväll i alla fall, så vi kommer inte ses förräns på en vecka. Men det är bara att stå ut!
Sen ska jag faktiskt ta hand om mig själv. Faktiskt så ska jag ändå ta ett varmt och skönt bad (även om det inte är min favorit sak), med en ansiktsmask och bara ta det lugnt. Rensa hjärnan och bara ja, relax...!

Jag ska försöka få över tredje delen av Texas resan. Internet/bloggen är oerhört seg när jag ska köra över bilder från just Texas, hhhm, vad kan det bero på? Jag har så många bilder att jag måste sitta och plocka ut de absolut bästa. Jag fick över 800 bilder från en vecka i Texas!

Nu ska jag gå men ha det!


I remember love


Standing strong


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0