Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarhhhhh!

Jag är på ett sånt himla dåligt humör idag! Tur det att mamma kom innanför dörren med sushi från restaurangen nedanför oss. Det behövdes! Allt som skulle få en susen ''trix'' på denna kväll skulle vara en kyss från älskling... men imorgon ses vi. Kan knappt hålla mig längre!

Jag ska i helgen försöka lägga upp fler bilder, vinterbilder, bilder från Texas, och lite annat ''smått och gott'. Lite kändisskvaller, vad jag shoppat i veckan osv.
Jag kan ju meddela er att jag har en otrolig bloggtorka idag, så detta blir förmodligen det sista inlägget för idag, men ni får ju ha det bra!



Jesse McCartney - What's your name?


Jesse McCartney - One Way or Another



Jesse McCartney - We Can Go Anywhere


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0