En lugn och hygglig nyttig lördag

Tjohoooooo!

Hur har  ni det denna lördagskväll? Jodå, jag har det bra med en mycket stor och mätt mage. Åt stek till middag och en massa fruktsallad till efterrätt. Mums!
    Hur har eran dag annars varit då? Jodå, jag gick upp ganska sent, tog det lugnt, plattade håret och stack sedan ut i vinterrean på stan. Hittade en fin och stickad collagetröja och en helt vanlig topp från Gina Tricot.  Fint!
Sen kom älskling hit en liten stund, myste. Men imorgon sticker han till Sälen i en vecka så jag kommer sakna honom....:( But hey, that's life right?

Imorgon blir det ''purning'' klockan åtta för klockan 10 imorgonbitti börjar träningen på dansen. Då gäller det att ha kolhydrater i magen och vara på topphumör!
Därför ska jag vara duktig att lägga mig tidigt idag.

Ni får ha det bra så hörs vi!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0