2 december 2009 - Onsdag ''Lillördag''

Hej!

Hoppas ni mår bra därute i väldigt kalla Sverige (nu också sydsverige!). Igår kväll kom den första frosten. Det enda som kom ut ur min mun var ''Fy fan, det är frost!''. Haha! Nu har öven vintern kommit hit till Skåne, det var minus fem grader imorse! Minus fem!!! Kaaaaaaallt!
Jag mår annars bra. Stack ut idag efter skolan med Filip för att köpa julklappar. Men fick jag med mig nåt? Hhhm, nej. Men en del hoppas jag hitta i Stockholm nu i vart fall.

Internet funkade inte i måndags. Höll på att lägga upp andra delen (äntligen) av Texas resan i höst. Men, så la internet av. Bara sådär. Så jag kunde aldrig lägga upp bilderna. Men nu kom dem i vart fall.

Onsdag är det idag vilket innebär Grey's Anatomy! Ska se om jag hänger med under dagens avsnitt eftersom jag missat fyra eller fem avsnitt....




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0