Usch...

...det plågsammaste är verkligen att sitta och vänta på att lillebror ska komma hem, eftersom att han inte har några nycklar. Jag har ju ganska mycket att göra idag, så jag hoppas verkligen att han kommer snart!

Jaja, jag mår i alla fall bra idag, och hoppas att det är lika bra med er! Jag själv hörde från pojkvännen, att han inte mår lika bra. Han är på simläger högre upp i Skåne, och deras ledare vill att de ska gå och bada. För det första är det tydligen ganska långt att gå, och för det andra så regnar det tydligen som attans där och blixtrar. Så min kille sa: ''Nej! Aldrig i livet att jag går ut dit..'' Haha, jag skrattade bara åt honom. Men sen förstod jag att det kanske inte är det roligaste att bada när det ösregnar och blixtrar. Jaja, han verkar annars må bra, och ha det bra, så det glädjer mig! På söndag är han tillbaka, och redan på måndag ska vi hitta på nåt skoj!  Tisdag börjar skolan, vilket kanske inte är lika kul dock...

Söndag ska jag vara med bästisen Olivia, så ska vi sticka till Malmö Festivalen på kvällen där. Och även fast jag har bott här i Skåne i snart tre år nu, så har jag faktiskt aldrig varit på Malmö Festivalen. Det ska bli kul! Kameran tar jag med mig såklart!

Sitter i alla fall här nu och fortfarande väntar på bror, som inte alls verkar komma, och lyssnar på musik. Har liksom inget annat för mig...

Jaja, vi hörs!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0