Tisdag 25 Augusti!

Heeej!!

Först måste jag be om ursäkt för mitt dåliga bloggande. Jag har inte orkat eller haft lusten till det. Men skolan går också först nu.

Hur mår ni? Jodå, det kunde varit bättre... Skolan börjat, men då också läxorna. Läxorna kommer nu på rad och de enda jag ser på mitt skrivbord i  mitt rum är skolböcker. Jaja, det är bara att plugga. Jag känner det på mig nu att jag verkligen måste göra bra ifrån mig nu sista året. Jag tänker kämpa för att nå mina mål i alla ämnen. Jag ger inte upp i första taget!

En liten mindre rolig sak. Ja, Andreas har gjort slut. Men så är det. Det funkade inte mellan oss tydligen. Killar kommer och går... Självklart, jag blev jätte ledsen, men man kan inte deppa för alltid! Man måste gå vidare, vara nöjd med det man fick med den underbara killen, och bara gå vidare helt enkelt. Man kan inte vara kär i en kille hela tiden, och deppa för det. Då vågar man inte gå vidare. You have to move on!
Men vi är i alla fall jätte bra kompisar, och håller kontakten.

Men en annan grymt cool, och rolig sak som inte man kan göra hur som helst!
Igår stack jag över till AF Borgen i Lundagård och lyssnade på Malin Åkerman som spelar i bla. 27Dresses, Heartbreak Kid och hennes senaste Watchmen.
Hon är så sjuukt söt och charmig! Jag fick till och med chansen att prata med henne! Fick till och med två foton på henne och mig! Hjälp, vad jag var rädd. Mitt hjärta bultade så otroligt innan jag skulle fråga henne en sak inför 75 andra människor också. Jag frågade ''Hur är det att leva i just Hollywood? Med att just alltid ha människor runt omkring sig?''
Guud, det var fräckt alltså!

Nu har jag pratat av mig lite, och ska nu sätta mig ner och plugga. Så att jag får det gjort.
Sen sticker jag ut på stan för att kolla på mobil med mamma!
Om jag kommer till datorn senare ikväll, så kommer en till del upp från seglingen i sommar.








Malin Åkerman


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0