Sitter och väntar

Jo, vad sitter jag och väntar på? Att denna dag ska ta slut och att det ska bli söndag någon gång! Imorgon ska jag både träffa pojkvännen några timmar innan jag sticker till Malmö för att träffa Olivia och gå på Malmö Festivalen. Kan det bli bättre? Haha, nej tror inte det va!

Innan vi körde från landet hit hem till Skåne, var jag och min familj och två grannar på landet på en liten ö som heter Åstol. Där hade vi räkfrossa och lyssnade på en jättebra musiker. Han är både skådespelare och sångare. Och otroligt rolig!
Under den kvällen var det också en otorligt fin solnedgång. Jag kunde inte gå därifrån utan att fota den, och att se solen gå ned helt...





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0