Lördag 15 augusti

Hejsan där ute!

Här sitter jag och lyssnar på Jesse McCartney, bloggar och mår bara super! Hur mår ni? Hoppas att allt verkligen är superbra med er eftersom att det är lördag idag och det var fredag igår. Oj, där blev det lite konstigt, jaja. På det så hoppas jag att ni hade en grym fredagskväll. Jodå! Jag hade en! Vi åt gott, jag snackade med pojkvännen, jag gjorde min berömda cheescake och sen tittade vi på Wild Hogs, med bla, John Travolta och Martin Lawrence.
En bra fredagskväll med andra ord!

Dagen idag ser slappig ut. Jag ska försöka ta mig ut i det regniga vädret för att titta på mobiltelefon. Ska också ta mig till hockeyhallen för att titta på när bror har träningsmatch.

Under dagen så ska jag försöka lägga upp inlägg från segnlingen, sommaren överhuvudtaget och lite smått och gott.
Men nu ska jag koncentrera mig på att ta mig en dusch, klä på mig och sen sätta mig ner och plugga i en halvtimme. Ja, skolan bvörjar ju om tre dagar! Och redan nästa vecka så börjar vi förbereda oss på matteprov som vi ska ha veckan efter denna! Usch, vad jag hatar det!

Ha det gött!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0