Jodå, en så länge lever jag

Guten abend!!

Hur mår ni? - Jodå, än så länge lever jag. Det kunde verkligen varit bättre. Jag har spenderat största dagen med en grymt storstädning i mitt rum. Så nu kan jag definitivt garantera att mitt rum är dammfritt, haha!!
Efter några timmar städning satt jag mig framför tv:n och bara slappade.
Gjorde en ansiktsmask av bakpulver och vatten. Hur lätt som helst, och hur bra som helst. Den är jätte bra mot finnar, eftersom att den ''torkar ut'' eller ''drar ut'' var från finnarna. Det kan svida lite, men efter den har stelnat skölj bara av med varmt vatten. Sen unnade jag mig faktiskt en till ansiktsmask från Åhléns. Den är verkligen bra, och ger ett bra reusltat. Jag har använt den tidigare så körde till på den igen!

Jag har verkligen ingen energi i mig alls ikväll... men ska i alla fall slänga upp lite bilder från seglingen eftersom att jag sagt det så länge nu.

Puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0