Hemma i Skåne

Hejsan!

Hur mår ni? Jodå, jag mår super! Det gör man när man har en person brevid sig som bara får en att känna sig helt underbar!
Som jag då antar vill ni veta lite om honom. Jag kommer inte att säga för mycket och jag kommer inte lägga ut några bilder på honom. Jag vill hålla de ganska privat och hålla honom anonym.

Men, jag träffade honom i alla fall på internet. Jag sa till min kompis så här: Jo, jag menar om du kanske hittar nån kille som passar mig så visst!
Men då skämtade jag med det självklart, det fattade hon ju till och med. Men hon ville kolla ändå. Så en kväll ringde min telefon och då var det hon som sa att hon hade hittat en kille. Jag blev ju lite nyfiken och gick snabbt in på internet. Kollade in hans bilder, blev lite intresserad av honom och så. Kollade in mitt mail där det stod att han tyckte jag var ganska söt och så...
Vi började prata och jag blev lite småkär sådär ni vet? Vi bestämde att vi skulle träffas nån dag, men jag tog de ganska försiktigt. Bara för att man kommar överens på internet betyder inte att man kommer överens i verkligheten.
Han fick i alla fall att känna mig glad och lycklig. Han fick en såndär härlig känsla springa runt i hela kroppen på mig. Så, jag körde på. Jag ville verkligen träffa honom.

Vi träffades på en söndag och tittade på film. Det gick otroligt bra, och i slutet pussades vi lite då...
Han gillar mig för den jag är och vill mitt bästa. Han tänker på mitt bästa och vill mig väl. Samma som jag tycker om honom. Han är en helt underbar person som är otroligt pratglad, trevlig, söt och alltid med ett leende på läpparna!
Nu har vi varit tlsm ett tag och vi älskar båda varandra oerhört mycket så vi håller ihop.

Och anledningen till att jag inte bloggat är för att jag varit med honom, kompisar och att det varit ganska fint väder. Då vill man ju inte riktigt sitta framför datorn. Men nu sitter jag här och tråkar medans det regnar ute...Usch!

Nu ska jag hitta på nåt så hörs vi senare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0