Förstår mig...

...bara inte på er killar!
Först är man tillsammans, som kan vara en så grymt härlig, underbar och mysig tid. Sedan gör ni flesta slut på det sämsta sättet man kan göra, nämligen via sms eller msn! Sen när ni väl gjort det, så förstår ni egentligen inte hur vi tjejer känner oss. Hur ledsna vi verkligen är... Det gör så otroligt ont att bli dumpad. Den som man är sååå kär i och älskar så mycket, finns inte längre vid ens sida. Jag förstår mig inte på er. Efter ni gjort slut verkar allt okej och som vanligt igen. Och bara några dagar efter har ni nån ny tjej.
Jag fattar verkligen inte hur ni kan...? Okej, det är såhär jag uppfattar det. Alla killar är självklart inte såhär ju, men tillräckligt många.
Jag undrar verkligen om ni har blivit dumpade, och upplevt denna jobbiga känsla.

Jag sitter då här och tänker på Andreas... Varför ska kärleken vara så tuff, och jobbig? Varför just kärleken?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0