Fan, alltså!

Hej Bloggen!

Hur mår ni? Jo, jag mår bra, förutom att jag just verkligen insett att det är plugg imorgon. Det är verkligen pisst, ursäkta språket men... Jag vill verkligen inte. Det är nu det seriösa börjar.
Åttan klarade jag ju av ganska lätt och bra, så jag anatar att nian inte borde vara jobbig. Jag menar, om man ska bortse från nationella proven.
Denna vecka kommer förmodligen vara ganska lugn, men nästa så börjar det igen. Redan första provet nästa vecka! Usch, vill inte tänka på det... men som tur är börjar vi nian ganska coolt nu i alla fall. Vi går bara i en och en halv vecka, sen är det prao! Jippi!

Nog om skolan, så har jag varit med pojkvännen idag också. Ni vet, vi är båda jätte kära och står och säger hejdå till varandra i kanske en kvart innan vi verkligen cyklar ifrån varan, haha. Men så är det när man är jätte kär.
Imorgon blir det med honom igen, men också på onsdag! Sedan på torsdag har jag nåt planerat med Olivia, och sedan på fredag, direkt efter plugget, sticker vi till landet igen. Vi kommer förmodligen inte vara där mer under detta året, så vi åker dit nu för att göra en sista storstädning (vilket jag också borde göra i mitt rum för den delen, haha...), och sedan säga ''hejdå och vi syns nästa år''.

Nu ska jag i alla fall bädda rent min säng, och sen förbereda mig lite inför morgondagen. Kanske inte så mycket att förbereda, men jag vill få den känslan, även fast jag kanske egentligen inte vill börja nu...?

Ha det gött så hörs vi ju!
Puss & kram chokladbanan(er)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0