Bilder från seglingen, Atlantica - del 1

Hejsan hallojsan!

Nu tycker jag att det är dags att visa bilderna från seglingen. Jag kommer lägga upp dem i olika delar, eftersom att det är över 200 bilder jag har! Men kommer inte att ta med alla.

Det var en otroligt trevlig, rolig och mysig seglingen vi hade. Definitivt ett minne för livet!
Vi hade en otrolig tur med vädret. Soligt och varmt varje dag! Men dock ingen vind... vilket gjorde att det gick lite trögt, men det fixade sig alltid med att spänna upp seglen.
Jag seglade då med svenska kryssarklubben. Med de stora seglingsfartygen, Gratia, Gratitude och Atlantica som oftast är fortsättningsbåten. Men nu används alla båtar för fortsättningskurser.

Jag hade det i alla fall grymt skoj! Och om detta låter trevligt tycker jag definitivt att ni ska kolla in deras hemsida som finns i min länk-meny, Svenska Kryssarklubben. Om ni blir mer intresserade tycker jag verkligen att ni ska testa det!


Första kvällen seglade vi till en liten ö som hette Alaska, men då i Sverige.
Och det var en helt underbar solnedgång den kvällen, alltså!




















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0