Bilder från seglingen, Atlantica - del 2

Då var det dags för del 2 av alla bilder från seglingen.

Denna del består av den otroligt fina, fantastiska och första nattseglingen vi hade under seglingen. Förra året missade jag den dock eftersom att jag var back, alltså att jag hjälpte kockarna med maten och disken. Det gjorde att jag fick sova hela natten då jag skulle upp tidigt nästa morgon.
Men, under det här året lyckades jag i alla fall vara med på flera nattseglingar då alla var lika fina och mysiga.

.





























































Flera bilder kommer förhoppningsvis.

Hörs för nu ska jag käka den godaste cheescaken som finns, nämligen gjord av mig! Haha!
Och titta på nån rolig film med familjen.
Ha en trevlig lördagskväll!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0