Ajdå...

Ja, ni känner ju mig. Jag är lat, och brukar göra allt, allt, i sista sekunden. Jag borde verkligen sätta mig ner och plugga läxorna inför imorgon. Men speciellt inför provet imorgon, matte...
Men istället sitter jag här och lyssnar på Celine Dion, töntigt kanske. Men har ni verkligen lyssnat på hur bra hon är?
Det är en låt hon har gjort, som jag bara inte kan sluta lyssna på! Jag kan lyssna på den precis hur mycket jag vill, utan att tröttna på den. Det är just därför jag gillar den så mycket. En jätte bra text, och en fantastisk sångerska som fått uppgiften att sjunga just denna låt.
Självklart lyssnar jag ju på ''Pour que tu m'aimes encore''.



Här sjunger hon den live. Så grymt bra!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0